still being loved, still loving Him.

Det er lett å glemme at man har blogg når man er hjemme i sitt eget land, men for en flott mulighet det er til å dele litt av små opplevelser, eller mangel på opplevelser, som skjer her i Oslo, hvor jeg oppholder meg for tiden. Så jeg får se hva jeg får til. Kan i allefall ikke si at jeg ikke har tid til dette, for tiden bare kommer og kommer.

Dagens sitat kan i alle tilfelle deles:

Nouwen wrote «Compassion is not a bending toward the underprivileged from a privileged position; it is not reaching out from on high to those who are less fortunate below; it is not a gesture of sympathy or pity for those who fail to make it in the upward pull. On the contrary compassion means going directly to those people and places where suffering is most acute and building a home there.»

 (Hentet fra http://www.kissesfromkatie.blogspot.no/2012/10/she-clings-tightly-to-edge-of-pool.html )

Dette innlegget ble publisert i Oslo og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

